måndag 1 april 2013

Påsk..

Nu är påsken förbi och min påsk har varit hur bra som helst! 
Jag har fått träffa min bästa vän sen 17 år tillbaks och varit hos svärföräldrarna på påskmiddag och äggjakt =)..

Idag var jag, Rebecka och Ida ute på Lindö naturreservat för promenad och fika. Så underbart mysig dag. Vi satt där i flera timmar och pratade och skrattade. Vilken livskvalité! =)


Underbar dag!

Inte ett moln på himmelen!

Idag var det återigen dags att inta gymmet och jag kan väl erkänna att dagens arm och bröstpass kändes mer än vanligt. Men en liten skillnad dock, mitt muskelfäste. Jag hade natten mellan fredag och lördag en ganska malande värk från mitt armveck på högerarmen.  Så trist när inte kroppen är med en. Men efter att ha hämtat ut min smärtstillande kräm jag fick av läkaren så gick det ok på gymmet.

Bröst:
Bänkpress i Smithmaskin: 20kg  8rep x 5set
Flys i maskin: 41kg 8rep x 3set

Armar:
Tricepspushdown: 45kg  7rep x 3set
Bicepscurl i maskin 37kg  8rep x 3set
Bicepscurl med curlbar  15kg  7rep x 3set

Sen var det dags för plankan. 35sek x 3set

Just nu känns det helt ok i armen. Stretchade noga och hoppas att det hjälpte! 


En bicepsbild är inte lätt att ta själv =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar