onsdag 3 april 2013

Vår..

Idag har det verkligen varit underbart väder här. Sol och inte ett moln på himmelen. 

Dagen startade jag med att städa hela lägenheten. När solen står på så ser man ju hur dammigt det är =)
Efter detta tog jag mig ut på en långpromenad på 1h och 15min.
Hungrig som tusan var jag när jag kom tillbaka hem så fixade mat, lax och bulgur. Mumma!

Sen var det dags för pass nummer 2. Gymmet!
Den fruktade bendagen var kommen =)

Uppvärmning:
HIIT på löpband 30x30

Squat 20kg  10rep x 4set
Marklyft: 51kg 8rep x 4set
Baksida lår  68kg 10rep x 3set
Vader  75kg 15rep x 3set

Cardio:
Spinningcykel 30min.


Hoppas ni läsare blir lite inspirerade av mig och är det nåt ni undrar i mina formuleringar så bara fråga =)


Efter detta är jag nu ganska mör men jag köttade min ben riktigt ordentligt idag! =)

Nöjd med dagen intar jag nu soffan med gott samvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar