torsdag 4 april 2013

Deppig.nu...

Idag när jag vägde mig på min våg så har jag gått upp från 73kg till 76. Jag vet att jag lyfter vikter som gör att muskler utvecklas men en del av mig hade hoppats att det hade rört sig på vågen med. Åt rätt håll!

Jag vet att jag har gått ner runt midjan m.m. men hade även sporrat mig om vågen visat lite resultat. Så idag blev jag lite besviken! Jag kämpar för min egenskull och tävlar enbart mot mig själv och ingen annan men den jag tävlar emot har tappat både vikt och midjemått.

Min sambo var så snäll när jag kom hem och gav mig en stor kram och sa "Du är så duktigt och kämpar så bra, eftersom du har gått upp i vikt så har du fått större muskler. Se det positivt!"

Jag älskar honom och att känna hans stöd när man ibland vill ge upp är guld värt! Även om jag ibland vill ge upp så finns inte det ordet i min vokabulär! =)

Nej nya tag och positivt tänkande! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar