fredag 19 april 2013

Chins på egen hand?..

I förrgår när jag var på gymmet fick jag en galen idé. Jag skulle testa om jag klarade att utföra en chins utan någon hjälp! =).. Sagt och gjort förberedde jag mig inne i crossfithallen på gymmet. Jag hade en person bakom mig ifall något skulle gå snett.

Jag kan ju säga en sak, jag har en bit kvar att jobba med. Men har man aldrig testat får man aldrig veta. =)

Igår var det dags att plåga ryggen på gymmet.


Chins i maskin: 51 kg hjälpvikt 8 rep x 4set

Raka rygglyft: Egen kroppsvikt + 15kg  8rep x 4set

Latsdrag:  68kg(!) 6rep x 4set

Spinning i 35min efter detta! Idag har jag härlig träningsvärk! =)

En rolig sak hände när jag var på väg från jobbet igår. När vi stannade för att vänta in ett mötande tåg så ropade lokföraren i högtalarna: "Vi har nu stannat för att uppdatera vår facebookstatus....nej! Bara skämtar vi väntar på ett mötande tåg" =)

Kul att dom är lite fyndiga någon gång =)

Nu blir det frulle sen väntar städning av lägenheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar