tisdag 9 april 2013

Vilken dag!

Min dag påbörjades med en god frukost bestående av: Proteinsmoothie, kaffe, grapefrukt och vattenmelon!
Efter detta var det dags att svira om för min dagliga PW. Så skönt att fått in detta i vardagsschemat just nu och änsålänge känns det bra att köra 2 pass/dag. 

Träffade en gammal kompis som köpt ny bil så fick åka en runda. Kul!

Sen var det dags för lunch som bestod av: fullkornsmakaroner, (Hade tänkt Bulgur men det var slut) kycklingfilé och paprika. Så himla gott! Och till detta drack jag även en iskall Celsius Vilda Bär. =)

Dags för cardiopass nr 2. Detta på gymmet. 

Uppvärmning: 10min crosstrainer följt av 10min pw på löpband för att sedan avslutas med 35min spinning! =)

Efter detta körde jag lite plankan och sidoplankan. Jäklar va jobbigt det är men ger bra effekt!

Nu har vi äntligen beställt garderober till vårt sovrum. Så skönt men det var leveranstid på dom. Ska  bli så skön att få bort Ikea malmbyråerna. Dom håller ju inte!!

Så skönt att känna att man inte är helt slut när jag kom hem nu. Cardion ger effekt. Så jag kan köra hårdare imorgon =)



Tack Malin för mina fina naglar! =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar