måndag 8 april 2013

Första rehabdagen..

Idag påbörjade jag min rehab av axeln. Var hos sjukgymnast i fredags och fick reda på att problemet antagligen sitter i axeln och inte armen. Så fick lite övningar som jag ska göra.

Denna dagen har varit helt ok. Åt frukost sen iväg och fixa mina naglar. Sedan var det dags för lunch och cardio i form av PW på 1h. Dock fick jag en obehagskänsla i min höftböjare och har haft det hela dagen. Får hoppas det försvinner tills imorgon. Efter rehab på gymmet så körde jag ytterligare cardio på spinningscykeln. Så nu är man ganska mör!

Idag fick även bilen sina sommarpjucks på sig. Så jäkla skönt att slippa höra det metalliska dånandet från dubbdäcken. =)

Nu blir det vila resten av kvällen. Och ja, jag känner mig nöjd med min prestation!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar