torsdag 11 april 2013

If there is a will, there is a way..

Igår var jag ute på min dagliga PW som tog 1h 30min. Skönt att ha detta som daglig rutin och kroppen känns starkare.

Igår var en dag full av energi. Började dagen som sagt med min PW. Efter detta var jag bara tvungen att tvätta bilen både in- och utvändigt. Hämtade därefter mitt protein hos Patrik och körde sedan hem för att dammsuga lägenheten och putsa fönstrena. Puh! Mycket hinner man med under dygnets timmar. 
Nu är skönheten vårfin =)

Jordgubbsprotein Mmmm!

Dock blev det ingen gymträning igår för kroppen var väldigt trött efter PW och jag bestämde mig för att lyssna på den. Tur var väl det var idag mår jag inte bra. Migränattack och seg.
Men imorgon är jag tillbaks på gym igen och ska köra stenhårt. If there is a will, there is a way!

Cardion börjar ge verkan på muskeldefinitionen =)

Idag har jag varit på jobbet hela dagen och varit med på olika uppkörningar så många intryck har det varit under dagen.

Nu blir det en lugn kväll i soffan för att försöka slappna av i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar