tisdag 16 april 2013

Slut men lycklig..

Idag var det bendag som gällde på gymmet och ett motto "Squat til you drop" ekade i mitt huvud.

Och jäklar vad jag gjorde det oxå, 50st squat.=).. Jag vill kunna gå lägre ner i squat men är rädd för att knät inte håller för det. kan bara vara att jag är gnällig och rädd och att det faktiskt går att gå lägre men som sagt så finns det en block i mitt huvud som säger: Går du lägre så går ledbandet av i knät igen! Och det vill jag verkligen inte! Men är ju trots allt 8 år sen det hände så jag måste komma över det.
Okey jag erkänner att man känner obehag här och var men inte är det skador bara för det. Bara jag som är gnällig! =).. Och jag ber om ursäkt till de runtomkring mig om jag är väldigt gnällig =)..

Its all in my head!

Efter detta följde marklyft. Ingen vidare förbättring där. Ryggen fick sig oxå en omgång i form av chins och raka rygglyft!

Och cardion var 35 min spinning. Nu är jag slut men ack så lycklig!

Finns en tjej jag har som förebild inom träning. Och som är både grym och trevlig tjej som gillar så som jag, att träna. Desire (Desi) ! Du är sådana underbar motivationskälla!

Jag hoppas jag är en liten motivationskälla även för er mina läsare! =)

Nu blir det duschen och lite mat!


Pain is temporary, Quitting lasts forever!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar