måndag 15 april 2013

Energi..

Idag när jag körde mitt spinningpass på gymmet upptäckte jag en sak. Jag orkade mer än vad jag oftast gör!! =)..

Så skönt när man känner att träningen ger något.

Har kollat en del på Biggest Looser och liknande program och insett att jag är ibland lite väl självkritisk mot min träning. Jag tycker jag inte alls är tränad och vill bara ha mer och mer. Men efter jag tittat på dessa program har det väckt en tanke hos mig. Jag kämpar och sliter för att bli smal och tränad och vill sträva framåt och glömmer att se hur träningen faktiskt hjälpt mig. Jag är tränad och smal! =).. Visst är det sunt att vilja hela tiden sträva mot ett mål men vi får inte glömma bort oss själva! Och titta på oss själva utan de där kritiska ögonen!

Idag blev det som sagt cardio och axlar på gymmet.

Axlar:

Kabeldrag rakt fram 4kg 8rep x 3set
Kabeldrag sida  14kg 7rep x 3set
Axelpress med hantlar 8kg 8 rep x 3set

Bröst

Kabeldrag  10kg 8rep x3set
Flyes i maskin 41kg 8 rep x 3set


Känns lite konstigt i axeln efter vissa övningar men hoppas det blir bättre snart. 

Nu blir det sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar