måndag 22 april 2013

Killing me hard in the gym!

Idag har jag kört all in på gymmet! Fuck jantelagen! Jag är stolt!

Jag premiärkörde cykeln ner till gymmet för säsongen. Värmde upp med PW på löpbandet i 10 min sen var det dags för att "kötta" mina armar och axlar! Har glömt under vintern hur skönt det är att cykla. Detta kommer jag göra oftare =)

Axlar:

Militär axelpress: 21kg 7rep x 4set
Axelpress med hantlar: 10kg 8rep x 3set
Raka hantellyft: 4kg 10rep x 4set
Sidolyft i maskin: 20kg 7rep x 4set
Axellyft med hantlar: 20kg 8rep x 3set

Armar:

Triceps:
Tricepspushdown: 45kg 8rep x 4set
Tricepspress ovanför huvudet: 27kg 8rep x 3set

Biceps:
Bicepscurl: 21kg 8rep x 4set (Mot pelare)
Kabelcurl: 30kg 7rep x 3set

Efter detta pass körde jag även 35 min spinning!

Igår var jag lite ner för att jag inte tyckte jag såg så stor skillnad på min kropp. Då bestämde jag mig för att ta ett kort på dagsformen och jämföra  den med formen som jag hade för ett bra tag sen och visst var det en bra skillnad! Detta peppade mig en del och lite av glädjen kom tillbaks när jag idag fick höra att jag står vältränad ut! =)... Roligt att människor ser att man har förändrats när man själv har blivit för "hemmablind".



Formen efter gympasset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar