tisdag 2 april 2013

Bättre...

Bättre dag för dag eller vad är det dom brukar säga? =)

Min arm är (peppar,peppar) med mig i gymmet och änsålänge ingen smärta!

Idag har varit en riktig vårdag med sol och fågelkvitter. Det är det lilla som gör det =)

Denna dagen har jag och min sambo spenderat med att kolla på garderober då jag igår skulle ta en kofta från min byrå så slets det av en del av lådan (Ooopss!). Då kände vi att det var dags att byta och denna gång har vi siktet inställt på garderob. 

Efter detta var det matdags sen dags att tagga upp för ett grymt axel och ryggpass.

Och grymt blev det:

Uppvärmning:
Spinning 20min

Axlar:

Militär axelpress med skivstång 21kg  7rep x 3set
Sittande hantelpress  8kg  8rep x 4set

Rygg:

Chins (hjälpvikt 61kg)  8rep x 5set
Sittande rodd  48kg  7rep x 4set
Raka rygglyft med egen kroppsvikt samt 10kg  8rep x 4set

Efter detta var det dags för både traditionella plankan med sidoplanka.

Kände att det fanns lite energi kvar så körde crosstrainer i 12 min efter passet!


Känns väldigt bra i kroppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar