söndag 14 april 2013

Garderobsbygge och chins...

Igår fick vi äntligen vår garderob som vi köpt på Jysk. Vilka dåliga beskrivningar dom har men efter 6h arbete och några svordomar står den nu i vårt sovrum! =)..

Såhär blev resultatet! =)
 I fredags jobbade min sambo eftermiddag så jag hade fredagsmys med mig själv på gymmet! =)

Axlarna fick sin rehabträning och ryggen fick sig en omgång.

Axlar:

Raka kabellyft  4kg 8repx3set
Sidolyft  4kg 8repx3set
Axelpress med hantlar 8 kg 8rep x 4set

Rygg:
Chins egen kroppsvikt (hjälpvikt 60kg) 8rep x 5set
Sittande rodd  50kg 8rep x 3set

Och såklart lite cardio =)

Chins på gym!

Efter detta åkte jag och köpte lite mat sen hem och kolla på film. Dippade majskrokar och drack Celsius =)

Ikväll ska jag och min man ha lite sent lördagsmys då all tid gick till bygget av garderoben igår.

Mår riktigt bra nu och framsteg med min träning börjar synas! Och jag är stolt över mig själv! Man ska aldrig glömma att ge sig själv en klapp på axeln då och då inte bara att man ska bli bättre!

Min ryggtavla. Muskeldefinition även här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar