söndag 7 april 2013

Familjmys..

Denna helgen har hela min familj varit hemma. =).. Så underbart att kunna få umgås allesammans. 
Så det har blivit mycket lek och skratt med barnen! Underbart <3 i="">


Dessa köpte jag i helgen =)
Kalasoutfit =)

Idag kände jag verkligen för att röra mig så det blev en PW på 1h. Helt underbart och finns verkligen inget bättre än att höra musiken i öronen, känna den friska luften i lungorna och rensa tankarna! Bästa terapin!


Tagen under PW!

Jag påbörjar även denna veckan ännu en HIIT vecka då jag bara måste bränna kalorier! Vill jag få snygg muskeldefinition så måste jag bli bättre på cardion och låta styrketräningen va ett tag framöver. Så idag blev min PW en start på ett nytt träningsprogram!

Jag vill så gärna känna mig snygg och stark men utan cardion så kommer bara musklerna växa UNDER fettet vilket kommer resultera i att jag kommer se större ut. Jag känner mig just nu inte snygg och vältränad utan "pluffsig" och jag bara hatar min mage!

Så nu blir det till att köra cardio så det ryker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar