tisdag 23 april 2013

If it doesn´t challenge you it doesn´t change you..

Idag har jag inte gjort för mkt. Har inte riktigt varit mig själv och energin var inte riktigt där men idag var det iaf dags för rygg och bröst på gymmet.

Brukar köra axlar och rygg men vill överaska kroppen då och då och mixa muskelgrupperna.

Så idag blev det

Bröst:

Bänkpress: 30kg 8 rep x 3set
Flyes i maskin: 41kg 7rep x 3set

Rygg:
Raka rygglyft: 15kg + egenkroppsvikt  8rep x 5set
Chins i maskin: 54kg hjälpvikt 8 rep x 3set
Vertikal rodd: 54kg 7rep x 3set (ökning 2 snäpp)

Mitt i passet ringer min kära mamma och säger att hon har låst sig ute så jag fick avbryta träningen och åka med nyckel till henne. Bestämde mig för att dra ner en runda till gymmet igen och köra klart med lite mage. Men blev inte så bra träning efter jag blev avbruten.

Mage:
Situps i maskin. 29.3kg 12rep x 3set (ökning 2,3kg)
Ryska twist med kettlebell 12kg 15rep x 4set (ökning 4kg)

Sen var jag ganska mör i kroppen och bestämde mig för hemfärd. Tack för komplimangen Patrick! =).. Känns kul att få positiva kommentarer att man har förändrats kroppsmässigt till det bättre. Sånt höjer mig och gör att jag vill sträva ännu hårdare framåt. Peppning är lika viktigt som fysisk aktivitet!




Vertikal rodd

Axlar och armar börjar ta form =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar