fredag 29 mars 2013

Så glad...

Var en helt underbar dag igår. Vårväder med sol och jag fick träffa (en kort stund) min bästa vän sen 17 år tillbaks! =).. Sen var det dags för mitt andra hem, gymmet!

Igår körde jag cardio i kombination med chins och bänkpress samt plankan.

Har fortfarande en fruktansvärd träningvärk i benen sen benpasset. And I love it! =)

Har även gått ner lite till runt både midjan, mage och stuss. Inom parentesen är måtten jag började med.

Stuss: 99cm (104cm)
Midja: 87cm (93cm)
Bröst: 87cm (92cm)

Nu när det är påsk så får man tänka efter lite innan man äter. Så lätt att gå tillbaks till gamla vanor och det tänker jag inte nu när jag har börjat få fart på dököttet! =)

Sist men inte minst.

Glad påsk till er alla! Unna er någon godisbit men gå inte till överdrift!


Efter plankan. Nu ser man lite muskeldefinition



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar