tisdag 26 mars 2013

Resultat...

Idag när jag gjorde min morgonmätning runt midjan, stuss och bröst så gjorde jag en glad upptäckt! 4 cm har försvunnit runt stussen!! =)
Och ytterligare 1 cm i midjan till 79cm =)

All möda börjar ge resultat och detta sporrar mig ännu mer!

Om igår var en downdag på gymmet så var dagens träning så jäkla uppåt! 

Idag var jag hos läkaren med min arm och det är bara en nerv som ligger i kläm! =)

Idag var det axlar och rygg och jag körde järnet. Bara pumpade frisk på maskinerna och energin var på topp!!

Började med HIIT på 35 min på spinningcykel

Axlar:
Latsdrag bakom nacke  41kg 8rep x 4set
Hantellyft framåt  7kg 8rep x 4set

Rygg:
Latsdrag  41kg 10rep x 4set
Raka rygglyft  egen kroppsvikt samt 10kg  8rep x 4set
Drag till bröst 48 kg 8rep x 3set

Magövning i maskin med 27kg  10rep x 4set

Efter detta kände jag mig väldigt nöjd och kroppen har jobbat på bra!!

Nu blir det soffan!



Nya jeans som belöning! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar