måndag 25 mars 2013

Helt ok..

Som sagt började jag igår på HIIT vecka och känner mig änsålänge nöjd med mitt upplägg. 

Imors var jag ute på PW i intervaller på 1h. Kändes helt ok. Nu har jag precis kommit hem från ett styrkepass på gymmet som innefattade Armar och bröst.

Bänkpress 40kg 7rep x 3set
Cabelcross 10kg 8rep x 4set

Tricepspushdown 50kg 5rep x 3set
Bicepscurl  16kg 9rep x 4set

Jag är dock inte nöjd med min prestation på gymmet ikväll. De övningar som jag känt mig stark i innan kändes halvbra idag. Men alla har vi bra och dåliga dagar och jag tänker inte hänga läpp för det. Tror bara kroppen har fått en liten chock av att förbränningsträna hårt och köra styrka på samma dag. Men det är ju det som är bra. Låta kroppen gissa och chocka den lite. =)

Nu blir det lugnt resten av kvällen!


Mitt andra hem och bästa gymmet i stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar