torsdag 21 mars 2013

Frusen...

Igår var jag hela dagen i Sölvesborg för att åka med igen och reka rundor. Kul att träffa alla igen! =)..

När jag skulle åka hem var det inte lika kul dock. Satt i 40 min på perrongen i kylan för inväntande av försenat tåg. =(.. Hade tänkte gå på IW.n (IndoorWalking) på gymmet men eftersom vi inte kom från Sölvesborg förrän kl 17.15 så försvann den möjligheten. 

Men jag gav mig inte jag bara skulle träna hur trött och frusen jag än var! Sagt och gjort så fick det bli ett intervallpass på spinningcykeln och lite magövningar =)


Lite kvar på magen som synes.
Idag blir en tråkig fixa hemmadag. Storstädning står på schemat men eftersom det snöar ganska bra ute så spelar det ju inte så stor roll ändå =)

Måste bara avsluta med en rolig bild. Vet att Desi kommer döda mig men hon gjorde så jag fick mig ett gott skratt. Hon parkerade bredvid andra bilar som stod ganska knäppt på morgonen på parkeringen så när dom hade avlägsnat sig så såg parkeringen väldigt skev ut. =)



Bara något utanför linjerna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar