torsdag 7 mars 2013

Veckans träning..

Nu är min träningsvecka till ända och jag kan väl säga att jag har haft bättre veckor med mer energi . Men jag är glad att jag ens tar mig till gymmet. Finns många som inte ens tar sig ur soffan.

Igår var det cardiotime. Egentligen brukar jag köra denna på gymmet men eftersom det var sånt underbart väder här igår så skippade jag gymmet och tog mig ut på en 2 timmar lång PW i solen! Helt underbart!!

Idag var det dags för rygg och ben. De tyngsta muskelgrupperna.

Ben:

Marklyft  52kg 8rep x 4set

Vadpress  64kg  15rep x 4set

Benpress  88kg  8rep x 4set

Rygg:

Latsdrag  41kg   8rep x 4set (Låg vikt då jag inte hade någon hjälp)

Marklyft.

Ryggdrag  27kg 8rep x 4set


En helt ok träningsdag! Dessutom med 2 viktsnäpp upp på benpressen! =) Testade även att dra på med lite vikter på bänkpress. Så nu tar jag 25 kg i bänkpress. =)


Idag fick jag även tid hos läkaren med minarm så dom får kolla upp den igen. Det är ju konstigt att den domnar ibland.

Nu har verkligen våren kommit för att stanna!

Underbara vår =)

Benpress





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar