tisdag 5 mars 2013

Pump!

Idag var det andra bullar på gymmet. Vilket pump!!

Med lite "nu jävlar" anda intog jag gymmet idag. Ställde mig på crosstrainern och körde där i 15 min för att sedan byta över till löpbandet och pw i 10 min. 

Efter detta var det dags att inta gymmet och dagens armpass. Sagt och gjort så började jag med triceps med pulldowns med 41kg 8rep x 4set. Där jag faktiskt avancerade ett snäpp.

Sen var det biceps tur att få sig en omgång vilket blev bicepscurls med rak skivstång med 20kg 7rep x 4set   x2 gånger =)
Sen "reppade" jag ut på låg vikt i bicepscurl i zig zag stång med 10kg 12rep x 4set.

Även magen fick sig en ganska stor omgång idag. Körde situps i maskin med 17kg 12rep x 4set följt av plankan i 40sek x 4set.

För att avsluta detta pass så kördes ett hårt 20 minuters pass på spinningcykeln! BOOM!!

Jisses vad jag är svett och känns i gott i armarna. Armar är inget jag tycker är svårt att träna då jag är relativt stark i det området men jag har ett muskelfäste till biceps som fortfarande spökar så jag varken vill eller kan gå all in på armarna än. Trist men hellre att man håller ihop! =)

Nu blir det till att dricka upp min proteinshake sen duscha!





Doing the plank! =)

Som ni ser har jag lite och jobba med på magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar