tisdag 19 mars 2013

Blåsigt..

Igår satt jag och fixade lite med min blogg för att ändra lite på utseendet. Så detta blev resultatet. Vad tycks?

Hade tänkt att gå en långpromenad men blåste ju något fruktansvärt här igår så det blev inget av det tyvärr.

Hade igår bestämt mig för att gympasset skulle bli grymt. Var peppad ända ut i fingertopparna. Och hej vad det gick!

Bröst:

Bänkpress 35kg (ökning med 2,5kg)  7rep x 3set
Cabelcross  10kg (ökning 2kg) 8rep x 4set
Lutande bänkpress med hantlar  9kg 8rep x 4set
Flyes i maskin  41kg  8rep x 4set

Armar:

Biceps:

Bicepscurl med rak skivstång 16kg 9rep x 4set ( 2set mot pelare)
Hantelcurl 8kg 7rep x 4set

Triceps:

Pushdown 50kg (ökning med 5kg) 7rep x 4set 
Tricepspress ovanför huvudet  34kg  8rep x 4set


Taggad innan gymmet! =)



Ganska slut efter ett sånt pass. Så proteinsmoothien smakade extra gott! 
Idag väntar axlar och rygg =)

Om ni vill följa mig och min träning har jag även instagram: karinsvensson86  Feel free to follow! =)



Ska försöka ta mig ut på promenad till maxi för att köpa Celsius förbränningsdryck.

Måste bara säga att jag älskar att gå till gymmet! Ångrar inte en sekund att jag bytte gym. Vilken energi. Älskar dessa människor som är där, alla pushar varandra och hjälps åt. Loving it!! Jag vet att jag kan ropa om jag behöver hjälp och det finns alltid någon som kommer!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar