lördag 16 mars 2013

Barnvakt..

I onsdags och torsdags var jag barnvakt uppe hos min bror i Kalmar! Så mysigt hade vi det med promenad och lek hela dagen! =).. Hon är så söt. Kom hem i torsdags kväll och kände att det blev sent och motivationen och gå till gym var sådär. Igår däremot var jag på gymmet igen och körde ben.

Ganska skönt när det inte så mycket folk på gymmet. Slipper att vänta på olika stänger och hantlar =).

Idag har jag och min sambo varit nere på stan en runda och mötte mina föräldrar för en lördagsfika =).. Mysigt! var så skönt väder att promenera i. Nu blir det mys resten av dagen med grillade revben till mat och slapp framför tv.n ikväll. 

Igår var jag även och fixade håret och frisören med nya fräscha slingor. Caroline på Salong Prinsgatan. Efter jag var klar där så var det till nästa ställe och fixa till mina naglar =). En skämmabortsigdag! =) 

Skönt att våren är på väg och tänk, inte långt kvar tills vi ska ställa om klockan till sommartid. SKÖNT!


Riktigt nöjd med färgen. Askblond!

Och nya fräscha naglar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar