måndag 4 mars 2013

Sömnig dag på gym.

Idag var det ingen vidare energi för mig på gymmet. Gjorde mina övningar men ingen power. Hoppas inte att det är någon sjukdom på g.

Idag var det alltså dags för axlar och bröst att jobba.

Axlar:

Hantellyft framåt 7kg  8rep x 4set
Militär axelpress 16kg 9rep x 4set
Framåtlutande hantellyft åt sidan 14kg  8rep x 4set

Bröst:

Kabelcross 8kg  8 rep x 4set
Armhävning  9rep x 4set
Hantelpress  7kg  9rep x 4set


Efter detta körde jag även lite magövningar! Hoppas på bättre tryck imorgon!

helgen som varit har varit lugn. I lördags var vi hemma hos Patrick och Sandra på lunch och fika. Mycket trevligt och jättegod mat! Mysigt att se hur fint dom gjort åt bebisen!

Igår satt jag och Andreas bänkade kl 8.00 för att se starten på Vasaloppet. Mysigt att sitta och äta frukost och se detta. I år var det en del man kände som åkte. Karro följde jag hela dagen via nätet och såg senare på kvällen, via svtplay, när hon och hennes sambo Jan gick i mål! Jag är grymt imponerad av dom!

Nu blir det en lugn kväll vid tv! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar