söndag 24 mars 2013

Tänkvärda ord..

Idag påbörjade jag mig HIIT vecka. För er som nu funderar på vad detta är ska jag berätta att HIIT = HighIntensiveIntervalTraning. Alltså hård intervallträning med hög intensitet!

Kanonbra om man vill bränna fett! =) Och denna veckan kommer jag mer eller mindre köra enbart HIIT på förmiddagarna för att på eftermiddagarna köra på med styrka! BOM!

Nu till ett par tänkvärda ord. 
Ni som känner er stressade över att många håller till på gymmet och inte ni eller ni som kämpar på gymmet och ser andra som gör bättre framsteg (enligt dig själv). Tänk om! Jag kan villigt erkänna att jag då och då även känner så. Alla bilder på både Facebook och Instagram kan skapa detta. Förändringar kommer inte snabbt. Det har tagit mig år för att komma dit jag är idag och än är jag inte färdig! Alla kroppar är individuella och det som kanske funkar på en del kanske inte funkar på andra. Testa dig fram. Och alla är bra på sitt sätt! Ett motivationstips från mig är att ta en bild på dig när du börjar och sen en varje vecka. Då kan du se din egen förändring ( för den finns där). Man ser ju sig själv hela tiden i spegeln så man blir lätt hemmablind och tycker då att inga förändringar händer. 

Så fortsätt kämpa för din egen skull och bara din! =)


En maskin i min HIIT träning! 

Denna skönheten hittade jag igår. Vill ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar