tisdag 19 mars 2013

Svettigt...

Idag har jag suttit och skrivit lite och planerat lite nytt träningsschema. Hela förmiddagen tog det. Efter detta fixade jag mat, ungsbakad lax med grönsaker. Mmm! 


Lunchen =)

Även om det blåste även idag så tog jag på mig massa kläder och gick ner till Maxi för att köpa Celsius förbränningsdryck. Ner gick det helt galant men hemåt var det motigt då blev ju vinden mot mig =)



Mellanmålet efter promenaden

Idag var det dags att kötta axlar och rygg på gymmet. =) Men började med att värma upp på löpbandet och PW i 13min i 7,3 i fart och 4,0% stigning!

Axlar:

Militär axelpress 16kg  9rep x 4set
Hantellyft framåt  7kg  8rep x 4set
Axelpress i maskin  34kg 8rep x 3set

Rygg:

Sittande rodd  48kg  8rep x 4set
Latsdrag  54kg 7rep x 4set (Tack Jeff för hjälpen)


Ville mer men inte kroppen! =).. Har träningsvärk i rygg sen igår så fick hålla tillbaks lite.
Nu tänker du säkert "men hon körde inte rygg igår", nej det gjorde jag inte men använder denna i vissa övningar för stabilitet.

Efter detta körde jag spinningcykel på 20 min i intervaller =)




Ett bra avslut på passet tycker jag! =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar