onsdag 16 januari 2013

Sjuk...

Denna veckan som gått har lilla jag drabbats av en förkylning som hette duga! 
Började efter träningspasset med riv i halsen förra veckan för att sen utvecklas till halsont, huvudvärk, feber, hosta och rinnande näsa. En verkligen kul combo! =(

I måndags och igår jobbade jag så man var ganska slut när man kom hem. Men idag känner jag mig piggare men fortfarande lite hes. 

Idag har jag varit och fixat håret på Salong Prinsgatan i Ronneby hos bästa Caroline. Blev superdupernöjd =).. Slingor och lite toppklippning blev det!

Idag ska jag även ta tag i detta med att byta gym. Har inte riktigt orkat göra det pga förkylningen men nu jäklar ska jag säga upp mitt gymavtal på Wellness Studio och gå över till United Motion gym i stan. De har gett mig ett bättre avtal än Wellness och är dessutom trevligare!

Nu blir det att sätta sig i soffan med min bok, den sista av triologin av "50 Shades of Grey" =)



                                                            Resultatet! =)

                                                          
                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar