onsdag 23 januari 2013

Helt ok

Igår hade jag min introduktion på det nya gymmet och det kändes bra!

Fick ett träningsupplägg som nu ska följas i ungefär 8 veckor sen trappas upp. Igår kväll var premiären för mig på gymmet och det kändes ok. Tog inte ut mig helt och hållet utan det kändes ok. Lite obekvämt men ok. Kommer ta ett tag innan man vänjer sig vid den nya miljön och vart allt är.

Jag skulle behöva en träningskompis som hjälper en så man kan "gå all in" på övningarna och slippa ligga på 80%. Jag har mer att ge!

Ikväll blir det ännu en runda på gymmet. (Varför är jag nervig över att gå dit?) Hmm.. Jag ska iallafall köra cardio och förbränna alla kalorier! =)

Idag ska jag ägna dagen åt att, tillsammans med min man, hitta en present till Ella (Andreas systerdotter) som fyller 1 år på fredag.


Med det sagt säger jag Over and Out! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar