söndag 27 januari 2013

Nytt år, Nytt gym, Nytt jobb...

Just nu är jag en väldigt nöjd tjej. I torsdags fick jag nytt jobb och min träning på det nya gymmet börjar rulla på i sakta mak =).. Everything is really coming up =)

Idag ska vi iväg på 1 års kalas för lilla Ella. (Andreas systerdotter). 

Började köra mitt nya gympass i tisdags och det kändes helt ok. 

Dag 1 innefattar:

Bröst med kabelmaskin 10x3rep
Hantelpress 10x3rep
Tricepsdrag från panna 10x3rep
Tricepsdrag med rep 10x3rep
Axelpress 10x3rep
Latsdrag 10x3rep
Situps på boll 10x3rep.

Dag 2:
 Bicepscurl i kabelmaskin (från golv) 10x3rep
Bicepscurl i kabelmaskin (ovanifrån) 10x3rep
Benpress 10x3rep
Marklyft 10x3rep
Benböj med boll 10x3rep
Squat 10x3rep
Situps på boll 10x3rep.

Dag 3:

Förbränningsträning i valfri cardiomaskin.

Efter en sådant veckopass är man mör men ack så skönt och ha ett riktigt upplägg igen!

Nu ska jag sticka iväg på stundande kalas! Have it great!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar