torsdag 31 januari 2013

Legday..

Igår körde jag stenhårt på att träna ben. Ok, det blev lite mage med men det är ju bara ett plus.

Nåväl, jag började med marklyft 12x4rep och med 22kg. Skyndar långsamt med dessa då jag tränar själv och vill inte skada mitt knä. Detta gick över förväntan och kändes bra! =)

Sen var det dags för benpress och där blev det 68kg med 10x3rep. min ben skakade en aning när jag var klar! Gött mos!

Sen fick magen sig en omgång med sittande situps på boll följt av liggande sidsitups! Hell yeah! 

Jag söker just nu en TK som kan träna på United Motion Gym. Vill, som jag nämt i tidigare inlägg, ta ut mig helt på övingarna vilket är svårt när man är själv. Har mer och ge och vill inte ligga på typ 80% längre. Är du intresserad så skriv inlägg här eller skriv på FB. =)


Nu ska jag ta tag i min dag med promenad till stan.




Testade att ha snedlugg =)

Underbara Marklyft! =)
                                                         
                                                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar