onsdag 9 januari 2013

Hårdpass

Igår var en bra dag! Var nere på gymmet klockan 17 och satte mig och körde cardio i 20 min. Efter detta mötte jag upp Desi som jag bestämt träff med.

Hon behövde min hjälp med langning av olika stänger och hantlar då hon fått återfall på sin rygg och bäckene. Tycker så synd om henne och samtidigt är jag imponerad av henne. Hon är alltid glad och trevlig och det märks sällan på hennes humör att hon har ont. Vilken grymme tjej! =)

Vi körde latsdrag,biceps,rygg och cardio. Skitbra pass! När jag kollade på klockan igen så var hon redan 18.45. Jisses!

Idag när jag vakande på morgonen kände jag dock mig sådär. Halsen ömmade och kroppen värkte. Inte bli sjuk nu! Vilade lite extra så nu mår man lite bättre. Dock ont i häcken efter spinningcykeln =)

Idag är min vilodag och kommer spenderas i Karlskrona med min man sen mys hemma. Skönt!


Ha en kanondag alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar