tisdag 27 november 2012

Motivationsdipp..

Har precis käkat efter min gym träning men känns inte som vanligt. 

Gick till gymmet glad i hågen men när jag väl satte igång så kndes det inte alls kul. Körde lite biceps för att känna hur det kändes med armen. Därefter satte jag mig på en spinningcykel och köra lite kondition. Ja det var som jag misstänkte. Motivationen har dalat. Inga bra resultat kommer tycker jag utan skador och maten har jag lagt om helt. Suck...Vet att man kommer då och då i sådana här dalar men jag mår även dåligt om jag stannar hemma. Tror det är lite träningsdemon inom mig som latjar. =(..

Teoriplugget håller i sig och jag tycker det är så kul att lära sig nya saker! =). Nu har alla mina adventssaker kommer upp och det är så mysigt! 

Nej nu ska jag börja plugga igen sen blir det nog soffan.




                                                       Veckohandlade idag =)







                                               
                                                   Detta är balsam för själen. Ekenäs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar