måndag 12 november 2012

Energi!

Har precis kommit hem från gymmet och det gick bra! =).. Hade mycket energi och efter mitt vanliga cardiopass som brukar pumpa ut mig så hade jag energi kvar till att köra mage. Mer sånt!

Tog det lite lugnt iochmed att armen fortfarande känns konstig och körde därav inte mitt vanliga axel och armprogram. 

Kändes iaf riktigt bra! =)

Pratade med min kära vän Rebecka som frågade mig om jag skulle gå ut juldagen. Hjälp! Var ett tag sen jag var ute juldagen! Pga mina vänner och jag inte är ofta hemma i Ronneby över jul så har det inte blivit så förrän isåfall nu. Hmm vore väldigt trevligt och är det någon gång man ska gå ut så är det ju då när alla är hemma. 

Saknar mina bejbs Rebecka och Karolina. Vi har alltid hållt ihop så känns lite tomt utan dem hemma.

Rebecka kommer regelbundet hem men Karolina är på andra sidan jorden, I Indien. Saknar er båda och hoppas på en återförening kanske på juldagen. =).. Och kanske Sofie med? We´re going old style =)

Nu ska jag ta min proteinshake och hit the shower!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar