lördag 24 november 2012

Advent..

Snart är det dags för advent och mina förberedelser är i full gång. Plantering av hyacinter och tvätt av fönster är några av de saker som står på min lista.

Denna vecka som gått har det blivit mycket konditionsträning då jag drabbats av en inflammation i biceps muskelfäste. Trist men börjar bli bättre så hoppas att kunna dra igång med träningen snart igen. Fick tipset att träna smartare istället för hårdare då min kropp säger ifrån när det blir för mycket. Vill ju göra mig stark och uthållig inte ge mig själv skador. Så nu sitter jag och planerar upp ett nytt smartare träningsupplägg.

Jag har även tagit tag i att ta mitt BE körkort så plugg av teori finns även med i min vardag. Kul tycker jag.

Nu ska jag återgå till min "to do" lista och börja tvätta fönster.

Ha en bra lördag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar