måndag 5 november 2012

Framsteg!

Yay! Äntligen har min förkylning börjat ge med sig. Ikväll ska jag testa och gå till gymmet och köra lite styrka! =)

Denna helgen har det varit full fart med middag hos svärföräldrarna och 30 årsfest. Trevligt som tusan. (Bild nedan )

Idag har jag ledig dag och den kommer spenderas inne i K-na för jakt på nya glasögon till mig och Andreas. 

Imorgon är det äntligen dags för min halka. WII!! Ska bli superkul!

Igår fixade jag mig ett Instagram konto. Sen jag vet men jag har inte riktigt prioriterat detta! =) vill ni följa mig och mina galna upptåg även där så är mitt användarnamn karinsvensson86. =)

Nu ska jag fixa i ordning mig. Have a great day!





                                                     De 3 vännerna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar