torsdag 29 november 2012

Kallt!

Nu har kylan kommit till Blekinge och när jag körde hem från gymmet idag så snöade det.
Jag är definitivt ingen som gillar vintern i Sverige. Slask, halka och is på rutorna på bilen, nej tack!

Motivationen har kommit en aaaaningens tillbaks. Har börjat med att lägga in en till vilodag ischemat samt börjat köra ännu mer kondition. Känns ok.

Pluggandet rullar på även det och i helgen ska jag köra och hämta min svägerskas hätsläp för träning på backning m.m. Its gooood! =)

Min första julklapp är inhandlad idag och fler ska det bli. Ja jag är tidigt ute men skönt att slippa julstressen och kan slappna av dagarna innan jul.


Fick en liten boost i motivationen när jag ändå såg ett litet resultat på min armar =)






Nu ska jag plugga lite sen blir det sängen. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar