tisdag 6 november 2012

Halkbana

Idag var det dags för det efterlängtade körningen på halkbanan. Efter en genomgång om dagen och fika var det dags för att sätta oss i bilarna och köra. Gud va kul det var! Och lärorikt! Har blivit bättre på att hantera bilen från när jag var där sist.







                                                        Diplomet vi fick efter dagen! =)


Idag var jag återigen på gymmet. Det gick så bra förra gången och idag gick det ännu bättre! Ahh skönt att vara tillbaks igen och köra. Dock trist att man nästan får börja om igen. Denna gång har jag också ett litet annat upplägg med Bodysculpting program i 6-8 veckor följt av ett splittat program. Se om framsteg görs sedan. Har inte riktigt haft ett jättebra upplägg innan så kan ju inte bli sämre iaf.

Slut efter dagen ska jag nu slänga mig i soffan och umgås med mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar