söndag 19 maj 2013

Söndags träning!

Eftersom jag har börjat jobba nu så har jag börjat lägga om mina träningsdagar lite för att hinna med att träna och även orka jobba! =)

Lördagen spenderade jag tillsammans med min andra (bättre) hälft. Riktig kvalitetstid med shopping i Kna och grill med hans bror och sambo för att sen bara vara hemma tillsammans och kolla på ESC i soffan. Myyyssigt! 

Har börjat träna på söndagarna och det känns kanon. Lugnt och stilla på gymmet samt skön uppstart inför en hektisk jobbvecka =)..

Idag körde jag en ganska jobbig kombo som var bröst, axel och armpass. Tog mig ungefär 2h att ta mig igenom alla övningarna. Men hur skönt är det inte att köra slut på kroppen. Endofinerna bara flödar! =)

Bröst:

Bänkpress i Smithmaskin: 25kg 8rep x 4set
Hantlar: 10kg 8rep x 3set

Axlar:

Raka axellyft: 4kg 8rep x 3set
Sidolyft: 14kg 8rep x 3set

Triceps:

Tricepspressdown 45kg 8rep x 4set

Biceps:
Bicepscurl med rak skivstång mot pelare  13kg 8rep x 4set

Avslutade detta pass med abcrunch och cardio. Så nöjd med dagen. Skitbra pump och bästa träningssällskapet Desi =). Blev ju lite flams oxå, det är ju vi liksom! =)



Fightingface i bänkpressen

Vilka axlar man fått =)

Min sambo är bra på att plåta =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar