torsdag 9 maj 2013

Abs..

Igår när jag kom till gymmet vid samma tid som alltid var det helt tomt. Så skönt att träna sjäv en stund. Senare kom Jeff och några andra känningar och en trevlig atmosfär bildades =)

Igår var det dags för att plåga magen.

Mage:

Ab crunch i kabelmaskin 24kg 8 rep x 5set
Plankan samt sidoplankan. 35sek x 4set

Ab crunch med maskin 30kg 9rep x 3set

Var även igår ute och gick en PW och jäklar vad varmt det var. Kvav värme och svetten rann som aldrig förr. PUH!

Idag ska jag även ner och köra lite till mage. Så skönt när magen får kämpa =)..

Nu har jag precis kommit tillbaks från min PW och håller nu på att dricka upp min Celsius innan det är dags för att ta cyklen ner till gymmet. Pass nr 2. MAGE! =)

Har upptäckt på sista tiden att det finns många haters inom denna sport. Många som har tycke, både negativt och positivt om hur,vad och när man tränar. Jag är tacksam för positiv kritik men gillar inte människor som trycker ned andra. Man har rätt till sin egen åsikt men aldrig på någon annans bekostnad!

Avslutar detta blogginlägg med en bild på mitt nya jag =)



Ser ni någon skillnad? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar