onsdag 8 maj 2013

Framsteg...

Nu var det ett tag sen jag skrev här men fröken Svensson har haft mkt på tapeten och bloggen föll lite i glömska. Men nu är jag tillbaks igen.

Efter ett hårt ben och armpass igår på gymmet har jag lite problem att gå normalt idag. =)

Kort och gott, jag går som en anka! =)

Uppvärmningen blev en cykeltur till gymmet

Ben:

Squat: 20kg motvikt samt egenkroppsvikt 10 rep x 5set

Benpress: 88kg 7rep x 4set

Armar:

Triceps:

Pushdown: 45kg 8rep x 4set

Tricepspress ovanför huvudet  32kg 8rep x 3set

Bänkdips: 10kg motvikt 10rep x 4set

Biceps:

Hammarcurl: 9kg 7rep x 3set

Kabelcurl: 27kg 7rep x 3set

Efter detta körde jag lite magövningar. Magcrunch med rotation med 12kg kettlebell.

Samt magcrunch i maskin med 29kg motvikt.

Efter detta pass var jag ganska mör. Tog mig nätt och jämt hem på cykeln! =)

När jag kom hem så tog jag en helkroppsbild på mig själv och upptäckte till min förvåning en stor förändring på min kropp sen i februari. Jisses vad jag glad jag blev och motiverad till att kämpa vidare! Har många runtomkring mig som peppar och stöttar mig i min resa mot mitt livsform och tro mig, jag är på god väg! =)

En liten egobild =)
Trött efter passet!

Igår fick jag även träffa underbara Emilio (Patrick och Sandras son) Så söt han är och så liten. Glömt att de faktiskt är så små när dom precis tittat ut. Så glad för deras skull och övertygad om att de kommer bli toppenföräldrar!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar