måndag 13 maj 2013

Skönt..

Min dag påbörjade jag med en promenad tillsammans med min kära vän Tesse Möller. Var jätteskönt!
Efter detta år jag lunch sen tog jag och Andreas en runda på stan med ärenden. Fick även reda på att jag nu ska börja jobba. Så fr.o.m onsdag kommer jag anträffas på Sölvesborgs Trafikskola.

Idag var det dags att plåga mina armar och axlar. Och jag verkligen kände pumpen i passet!

Axlar:

Militär axelpress:  30kg  7rep x 3set
Hantelpress: 10kg 8rep x 3set

Biceps:

Bicepscurl: 8 kg 7rep x 3set
Bicepscurl i kabelmaskin: 50kg 6rep x 3set

Triceps:

Tricepspress ovanför huvudet: 32kg 8rep x 3set
Triceps pulldown: 45kg 8rep x 3set

Magen körde jag även som vanligt. Idag påbörjade även jag Squat challenge som innebär att jag börjar med 50 squat dag 1 för att sen trappa upp antalet varje dag i 30dagar. Kul att utmana sig själv! =)


Nu blir det sängen. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar