torsdag 21 februari 2013

Träningsvärk...

Idag när jag vaknade kände jag en välbekant känsla. Träningsvärk! =)

Har ont i princip varje muskel i kroppen och jag älskar det! Då har man fått et kvitto på att kroppen har fått jobba!

Idag blir det enbart förbränningsträning på gymmet på min gamla vän, spinningscykeln! =)

Denna veckan som gått har jag som sagt kört mitt nya träningsupplägg och det känns helt ok. Jag har ökat på både marklyft och latsdrag! Matschemat har jag också ändrat och följt med att äta mindre och var tredje timme. 

Gårdagens mat:

Frukost:
Yoggi med frysta hallon och mandlar,kaffe och grapefrukt

Mellanmål:
Nötter

Lunch:
Köttfärsbiffar med en potatis

Mellanmål:
Yoggi med frysta hallon och mandlar

Kvällsmat:
Te med bröd och kokta ägg.



Idag blev det inte så långt inlägg men ibland blir det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar