tisdag 19 februari 2013

En dag att andas..

Idag har jag inte gjort många knop hemma. Så skönt att man bara får vara en dag. Jag unnade mig att gå och fixa till mina naglar hos bästa Malin Gustafsson för att sen köra hem och fixa mat. 

Kollade på en film och slappnade av. Kändes hur skönt som helst! Har även testat lite annan kost. Inte tagit bort något utan dragit ned drastiskt på storleken på portionerna samt lagt till fler mål för dagen. Helt enkelt äta lite och ofta! =)

Frukost:

Havregrynsgröt med kesella, grapefrukt och kaffe

Mellanmål:

Proteinshake (Whey 100)

Lunch:
Omellett med extra protein och advokado

Mellanmål:

Nötter och kesella

Efter gym:
Proteinshake (Whey 100)


Frukosten

And still going. =) dagen är ju inte slut än. Ska försöka få i mig iaf 5 mål om dagen och äta var tredje timme.

Inga hungerskänslor än iaf. So far so good! =)

Idag plågades armarna på gymmet! Biceps och triceps med latsdrag. Med hjälp av Patrick Persson satte jag 48 kg i latsdrag. Booom!! Tack för hjälpen!


Mina fina naglar

Idag anlände våra fina armband!

Idag anlände även våra armband från Ung Cancer. 100kr för detta armband och allt går till cancerforskning! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar