måndag 25 februari 2013

Grymt pass...

Idag hade jag ett riktigt kanonpass på gymmet. Inledde med ett intervallpass på spinningcykeln på 25 min. Efter gelében tog jag mig an ett bröstpass med kabeldrag och hantelpress på bänk. Kändes bra!
Efter detta följde jag upp med axelpass som inkluderade övningar som raka hantellyft och militär axelpress.

Efter detta kände jag att jag hade lite energi över så jag körde lite magövningar och avslutade hela passet med att köra 15 min på crosstrainern. Behöver jag säga att jag var trött? =)


Nu till en viktig sak för alla som tränar. Det kommer alltid vara människor som ska kommentera din träning och din kost. Tränar si och ät så. Det har jag med varit med om. Strunta i dessa människor och var dig själv! Ingen känner sig själv bättre än just sig själv. Alla är individuella och man får testa sig fram i mat- och träningsvärlden. Jag är verkligen långt, långt från expert men jag testar mig fram vad som funkar för just mig. Men som sagt du är dig själv närmast. Strunta i alla andra!

Med detta sagt önskar jag er en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar