lördag 22 juni 2013

Midsommar..

Igår var det midsommarafton och den spenderades i Färmanstorp hos Caroline och Marcus i deras nybyggda hus.

Vi var samma gäng som har firat midsommar ihop nu i flera år i rad. 8st vuxna och 4 barn. Vilken kväll det blev med femkamp och mycket prat och skratt! =)

Jag ramlade under femkampen och fick en stor gräsfläck på ena byxbenet. Är det tävling så är det =).. Denna gick lyckligtvis bort så ingen skada skedd! =)..

Idag har vi tagit det lugnt. Jag har fixat naglarna och städat sen gått en PW på en timme. ´Helt underbart!

Jag har kommit till insikt att jag ska göra ett uppehåll med träningen. Jag har tappat gnistan och gillar helt enkelt mer att vara ute och gå nu på sommaren. Så under sommaren kommer jag vara mer ute och gå och mindre på gymmet.

Nu blir det lördagsmys framför tvn. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar