söndag 16 december 2012

Vilken vecka!

Denna veckan som gått har varit minst sagt hetisk.

Började i måndags att jag fick hoppa in och jobba pga sjukdom. Men detta ser jag enbart som positivt.Jobbade heltid till onsdag. Väl på väg hem i onsdags längtade jag efter och träffa mina syskon som var hemma över lite för tidigt julfirande. Hann av E22 när bilen började låta konstigt.
Och precis när jag skulle svänga upp på vägen till mina föräldrar började bilen låta som en skördetröska och lukta bränt och la av.

Rädd som jag blev gled jag in på närmsta parkering för att undersöka bilen. Öppnar motorhuven och ser att drivremmen har gått av. Suck! Så sen i torsdags är bilen på verkstad.

När jag vaknade och gjorde mig klar för att spendera dagen med mina syskon, gick även fläkten i badrummet sönder. (GRRR). Men dom brukar ju säga att en olycka kommer sällan ensam.

Men trots detta hann jag träna kondition i måndags på gymmet samt mitt regelbundna IW pass på Wellness Studio. Skönt!

Denna veckan hoppas jag blir lugnare och att jullugnet infinner sig.

Nu ska jag lägga mig i soffan och pusta ut! Ha en kanon kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar