onsdag 5 december 2012

Teoriplugg.

Dessa dagar som gått har det varit mycket teoriplugg och julklappsplanering! =)

Hela dagen igår vigde jag åt att läsa min BE teoribok och göra ett test på datorn. Idag fick jag 59 rätt av 60 möjliga (ett slarvfel ) Yay!

Efter jag suttit och pluggat hela dagen igår så drog jag iväg till gymmet på kvällen för att köra ett inbokat IW pass. SÅååå skönt och vilken energi man ger varandra! Mer sånt! Ska ni köra ett sådant pass kan jag rekommendera Emelie Johanssons IWpass på Wellness Studio! Idag har verkligen den brännande känslan i mina vader infunnit sig. Goood! =)

Idag är det dags för jobb igen! KUL! Väntar även på mitt körkortstillsånd så jag kan börja göra släpvagnsekipage med =)..

Nu är det dags att fixa middag sen bege mig. Ha en trevlig onsdag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar