torsdag 25 oktober 2012

Protein

Jag har för lite mindre än en vecka sedan börjat med nytt matschema som innebär mycket protein då detta var en del av min träning som inte fanns.

Väldigt bra schema tycker jag. Fast nu när jag väljer mat så kollar jag hur mycket protein det är! =).. Jag är lite knäpp!

Igår efter jobbet var jag och Sandra på gymmet tillsammans. Jisses vad lite folk det var efter 19.30 en onsdag kväll =)..Nåväl efter ca 30 min cardio så gick vi ner till gymmet och körde rygg. Det blev lite lats, raka rygglyft och sidorygglyft =)

På jobbet rullade på som vanligt. Bara älskar att gå dit och träffa mina elever. =)

Tillsist tänkte jag rekommendera en bok jag köpte för ett tag sen sedan med hjälp om olika styrketräningsövningar, matscheman och upplägg. ME LIKE!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar