tisdag 30 oktober 2012

Då var det dags..

Nu har den årliga höstfökylningen kommit till mig. =(... mindre kul när man kommit in i ett bra "flow" med träningen.

Har ändå humöret uppe och är på jobbet med mina underbara kollegor och elever =)

Dom senaste dagarna som gått har jag och Andreas funnit en ny gnista hos oss. Känner mig nästan nykär igen i höstrusket. Vi pratar mycket, skrattar ja ungefär som det var när vi precis träffats! 

Finns ingen som stöttar mig som han gör och vi har gått igenom så mycket tillsammans.
Tillsammans är vi starka!
Jag älskar dig, Andreas!

Denna veckan har det även känts väldigt bra på jobbet. Har varit väldigt givande varje dag som gått. Otroligt kul!


Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova med min täppta näsa =(

Godnatt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar